بانک شبکه

بانک شبکه

بانک شبکه ، اطلاعات در مورد نحوه راه اندازی شبکه
بانک شبکه

بانک شبکه

بانک شبکه ، اطلاعات در مورد نحوه راه اندازی شبکه

سوئیچ سیسکو مدل SG350-20

اطلاعات و مشخصات سوئیچ سیسکو مدل SG350-20:

سوئیچ سیسکو SG350-20 از جمله سوئیچ های قابل مدیریت سری 350 سیسکو می باشد که ترکیبی از ویژگی ها و قیمت مناسب را ارائه می دهد. هنگامی که کسب و کار شما نیاز به امنیت و ویژگی های پیشرفته پیدا می کند، و از طرفی کارایی نیز اهمیت دارد. در این زمان شما می توانید از نسل جدیدی از سوئیچ های مدیریت شده سیسکو که مناسب برای کسب و کارهای کوچک است، استفاده کنید.

 

ویژگی های سوئیچ سیسکو SG350-20 :

  • سوئیچ اسمال بیزینس سیسکو SG350-20 دارای 16 پورت 10/100/1000 و 2 پورت کمبو  mini-GBIC و 2 پورت SFP می باشد.
  • این سوییچ شبکه از قابلیت POE پشتیبانی نمی کند.
  • ظرفیت سوئیچینگ این سوئیچ 40Gbps می باشد.
  • سوئیچ سیسکو SG350-20 از منبع تغذیه داخلی پشتیبانی می کند.
  • این سوئیچ در پنل جلویی خود دارای پورت USB می باشد.

 

سوئیچ های سیسکو سری 350:

سوئیچ سیسکو سری 350، بخشی از خط مشی های کسب و کارهای کوچک و مجموعه ای از سوئیچ های مدیریت شده مقرون به صرفه است که زیرساخت قابل اعتمادی برای شبکه انواع کسب و کار فراهم می کند. این سوئیچ ها از ویژگی های مورد نیاز برای دسترسی به برنامه های کاربردی مهم که کسب و کار را بهبود می بخشد استفاده می کنند، از اطلاعات حساس محافظت می کند و  پهنای باند شبکه را بهینه سازی می کند.

 نصب و راه اندازی سوئیچ های سیسکو سری 350 آسان و مقرون به صرفه بوده و برای استفاده در کسب و کارهای کوچک مناسب می باشد. سیسکو سری 350 مجموعه ای گسترده از سوئیچ های اترنت مدیریتی با تنظیمات ثابت است. مدل های موجود در این دستگاه دارای 8 تا 48 پورت Fast Ethernet و از 10 تا 52 پورت Gigabit Ethernet هستند و انعطاف پذیری مطلوبی را برای ایجاد زیرساخت شبکه مناسب برای کسب و کار شما فراهم می کنند.

با این حال، بر خلاف دیگر راه حل های سوئیچینگ کسب و کارهای کوچک، که قابلیت های شبکه های مدیریت شده را فقط در گرانترین مدل ها ارائه می دهند، تمامی سوئیچ های سری سیسکو سری 350 از قابلیت های مدیریت امنیت پیشرفته و ویژگی های شبکه ای برای پشتیبانی از داده ها، صدا، امنیت و فن آوری های بی سیم پشتیبانی می کنند. با این حال، این سوئیچ ها دارای نصب و راه اندازی ساده هستند و به شما امکان استفاده از خدمات شبکه مدیریتی مورد نیاز را می دهد.


منبع : 

سوئیچ سیسکو مدل SG350-20

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.