بانک شبکه

بانک شبکه

بانک شبکه ، اطلاعات در مورد نحوه راه اندازی شبکه
بانک شبکه

بانک شبکه

بانک شبکه ، اطلاعات در مورد نحوه راه اندازی شبکه

8 کابل شبکه گران قیمت موجود در بازارهای دنیا

 گران ترین کابل های ایران

1- کابل شبکه اشنایدر اکتاسی Cat7a SFTP:

کمپانی اشنایدر یکی از بازیگران مهم جهان در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی و پسیو شبکه است و محصولات آن به کیفیت و خلاقیت معروف هستند. تجهیزات پسیو این شرکت در دو برند اکتاسی و اشنایدر تولید می شوند، محصولات رده بالا و البته گران قیمت اشنایدر با برند اکتاسی و محصولات مناسب رده پایین تر با برند دیجی لینک عرضه می شوند.

معرفی شرکت اشنایدر / Schneider electric

کابل های شبکه اشنایدر اکتاسی جز کابل های بسیار باکیفیت بازار می باشند که جز محصولات گران بازار نیز است. کابل شبکه اکتاسی Cat7a شیلد دار (SFTP) از جمله این محصولات است که مطمئناً ارزش پولی که هزینه می کنید را خواهد داشت. (همانطور که می دانید کابل های Cat7a بالاترین استاندارد موجود در بازار هستند و تا سرعت 40 گیگابیت بر ثانیه یا بیشتر را پشتیبانی می کنند)

 معرفی شرکت اشنایدر / Schneider electric

متراژ حلقه: 1000 متر

قیمت: 22.5 میلیون تومان

 

 2- کابل شبکه اشنایدر اکتاسی Cat6a FTP:

دومین کابل دراین لیست  نیز از برند فرانسوی اشنایدر است، این کابل شبکه دارای استاندارد Cat6a و از نوع فویل دار است. با توجه به استاندارد Cat6a این کابل می تواند سرعت بیش از 10 گیگابیت بر ثانیه را تا طول 100 متری ارائه کند.

کابل شبکه اشنایدر اکتاسی Cat7a SFTP

کابل شبکه اشنایدر اکتاسی Cat7a SFTP

متراژ: 500 متر

قیمت: 8.9 میلیون تومان

 

 

 

3- کابل شبکه اشنایدر اکتاسی Cat6 SFTP:

از این که کابل های اشنایدر اکتاسی را در بالای این لیست می بینید تعجب نکنید. اشنایدر با مهندسی دقیق خود حتی جداکننده زوج های تابیده شده (cross web) را هم  طراحی کرده است و با کیفیت بالای روکش و رسانای کابل شبکه اتلاف کابل های خود را به حداقل رسانده است. با توجه به کیفیت آن ها حتی با قیمت بالای خود، ارزش خرید بالایی دارند.

کابل شبکه اشنایدر اکتاسی Cat5e FTP

کابل شبکه اشنایدر اکتاسی Cat5e FTP

متراژ: 500 متر

قیمت: 8.7 میلیون تومان

 

 

4- کابل شبکه اشنایدر دیجی لینک Cat6 SFTP تست فلوک:

کابل های شبکه اشنایدر دیجی لینک  از کابل های اکتاسی اشنایدر ارزان تر است، اما در مقایسه با سایر برندها ارزان نیستند. کابل شبکه Cat6 اشنایدر دیجی لینک SFTP یکی از این کابل هاست که با ضمانت گذراندن تست فلوک در بازار ایران موجود است.


متراژ: 500 متر

قیمت: 8.7 میلیون تومان

 

 

 

5- کابل شبکه لگراند Cat6a FTP تست فلوک:

شرکت فرانسوی لگراند نیز از شرکت های بزرگ حوزه تجهیزات پسیو شبکه است که بیش از 100 سال از تأسیس آن می گذرد. لگراند یکی از شرکت های نوآور و پیشرو در زمینه کابل کشی ساختار یافته است و تعجبی ندارد که کابل آن هم جز برترین های بازار ایران و جهان است. کابل فوق با توجه سرعت بالای خود (10 گیگابیت بر ثانیه) و شیلد دار بودن از قیمت بالایی نیز برخوردار است. روکش این کابل شبکه لگراند نیز از جنس LSZH است که مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی دارد و هنگام سوختن، دود سمی و شعله زیادی تولید نمی کند.

 

کابل شبکه لگراند

 

متراژ: 500 متر

قیمت: 7.05 میلیون تومان

 

 

 

6- کابل شبکه واندرفول Cat6 SFTP:

کمپانی واندرفول (Wonderful Hi-Tech) برند شناخته شده ای نیست اما بهتر است بدانید واندرفول بهترین شرکت تایوانی (یا شاید آسیایی) در تولید کابل های برق و شبکه می باشد. البته در کسب این عنوان، رقبای بزرگی مانند دی لینک (D-Link) را به خصوص در کابل های شبکه پشت سر گذاشته است. کابل شبکه Cat6 واندرفول از نوع شیلد دار (SFTP) است و علاوه بر ارائه سرعت 10 گیگابیت تا فاصله 55 متری، توانایی خوبی در حذف نویز دارد. ضمن این که روکش آن از نوع LSZH است.

 شرکت واندرفول

شرکت واندرفول

 متراژ: 500 متر

قیمت: 7 میلیون تومان

 

 

 

7- کابل شبکه لگراند Cat7 SFTP:

کابل شبکه لگراند Cat7 با استاندارد بالای خود می تواند تا سرعت 40 گیگابیت بر ثانیه را ارائه دهد و با روکش ضد حریق LSZH خود می تواند با خیال راحت در دیتاسنترها مورد استفاده قرار گیرد. در کابل های شبکه رده بالای موجود در بازار به نظر نگارنده این کابل بالاترین ارزش خرید را دارد.

 

گران ترین کابل های شبکه / لگراند

گران ترین کابل های شبکه / لگراند

متراژ: 500 متر

قیمت: 6.8 میلیون تومان

 

8- کابل شبکه پندوئیت Cat7 S/FTP تست فلوک:

از دیگر کابل های شبکه دارای استاندارد بالا، کابل Cat7 پندووئیت است. شرکت آمریکایی پندوئیت یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه تجهیزات زیرساختی شبکه است و از همکاران اصلی شرکت های عظیمی چون سیسکو (Cisco) و HPE محسوب می شود. این کابل دارای یک شیلد فلزی به دور مجموع زوج ها و یک فویل بر روی هر زوج است و توانایی گذراندن تست فلوک را دارد.

 

لوگوی شرکت پندوئیت

 

متراژ: 500 متر

 

قیمت: 5.5 میلیون تومان