بانک شبکه

بانک شبکه

بانک شبکه ، اطلاعات در مورد نحوه راه اندازی شبکه
بانک شبکه

بانک شبکه

بانک شبکه ، اطلاعات در مورد نحوه راه اندازی شبکه

سوئیچ سیسکو مدل SG350-28

مشخصات و اطلاعات سوئیچ سیسکو SG350-28

سوییچ سیسکو SG350-28 دارای 24 پورت 10/100/1000 می باشد. سوئیچ های مدیریتی سری 350 سیسکو ترکیبی از ویژگی ها و قیمت مناسب را ارائه می دهند. هنگامی که کسب و کار شما نیاز به امنیت و ویژگی های پیشرفته پیدا می کند، اما کارایی هنوز هم مورد توجه است، در این زمان شما می توانید از نسل جدیدی از سوئیچ های مدیریتی سیسکو که مناسب برای کسب و کارهای کوچک است، استفاده کنید.

 

ویژگی های کلی سوئیچ سیسکو SG350-28:

  • سوئیچ اسمال بیزینس سیسکودارای 24 پورت 10/100/1000 و 2 پورت کمبو mini-GBIC (گیگابیت یا SFP) و 2 پورت SFP می باشد.
  • این سوئیچ از قابلیت POE پشتیبانی نمی کند.
  • ظرفیت سوئیچینگ این سوئیچ 56 گیگابیت بر ثانیه می باشد.
  • سوئیچ سیسکو SG350-28 از منبع تغذیه داخلی پشتیبانی می کند.
  • این سوئیچ شبکه در پنل جلویی خود دارای پورت USB می باشد.

مزایای سوئیچ های سری 350 سیسکو:

سوئیچ های سری 350 سیسکو، بخشی از سیاست های کسب و کارهای کوچک شبکه سیسکو و مجموعه ای از سوئیچ های مدیریتی مقرون به صرفه می باشد که زیرساخت قابل اعتمادی برای شبکه کسب و کار شما فراهم می کند. این سوئیچ ها از ویژگی های مورد نیاز برای دسترسی به اپلیکیشن های مهم برای بهبود کسب و کار استفاده می کنند، از اطلاعات حساس محافظت می کنند و بهینه سازی پهنای باند شبکه را انجام می دهند تا اطلاعات و برنامه های کاربردی را به طور موثر اجرا کنند.

راه اندازی و استفاده از سوئیچ های سری 350 سیسکو آسان می باشد و با توجه به قیمت مقرون به صرفه این سوئیچ ها برای کسب و کارهای کوچک مناسب می باشند و به شما کمک می کنند تا یک نیروی کارآمد ایجاد کنید.

سوئیچ های سری SG350 سیسکو مجموعه ای گسترده از سوئیچ های اترنت مدیریتی با تنظیمات ثابت می باشند. مدل های موجود در این دستگاه دارای 8 تا 48 پورت Fast Ethernet و 10 تا 52 پورت Gigabit Ethernet هستند و انعطاف پذیری مطلوبی برای ایجاد زیرساختی دقیق و مناسب با کسب و کار شما ارائه می دهند.

با این حال، بر خلاف دیگر راه حل های سوئیچینگ کسب و کارهای کوچک که قابلیت های شبکه های مدیرتی را فقط در گرانترین مدل ها ارائه می دهند، تمام سوئیچ های سیسکو سری 350 از قابلیت های مدیریت امنیت پیشرفته و ویژگی های شبکه ای برای پشتیبانی از داده ها، صدا، امنیت و فن آوری های بی سیم پشتیبانی می کنند. با این حال، این سوئیچ ها دارای نصب و راه اندازی ساده هستند و به شما امکان استفاده از خدمات شبکه مدیریتی مورد نیاز را می دهد.

 

برنامه های کسب و کار

سوئیچ های سری 350 سیسکو  نیاز به یک شبکه با کارایی بالا دارد و برای اتصال کامپیوتر کارکنان و یا راه حلی برای ارائه خدمات داده، صدا و ویدئو، می باشد. سناریوهای ممکن عبارتند از:

 

– اتصال امن دسکتاپ

سوئیچ های سیسکو سری 350 می توانند کارکنان را در دفاتر کوچک به یکدیگر و به تمام سرورها، چاپگرها و سایر دستگاه های مورد استفاده در شبکه به آسانی و با امنیت متصل کنند. عملکرد بالا و اتصال قابل اعتماد به سرعت انتقال فایل و پردازش داده ها، افزایش زمان به روز رسانی شبکه و به حفظ کارکنان متصل به شبکه و  بهره وری بیشتر کارکنان کمک می کند.

 

– اتصال امن بی سیم

با استفاده از ویژگی های امنیتی پیشرفته، Power over Ethernet ،Auto Smartports ،QoS ،VLAN و ویژگی های کنترل دسترسی، سوئیچ های سیسکو سری 350 زیرساختی ایده آل برای افزودن کسب و کار بیسیم به شبکه کسب و کار می باشد.

 

– ارتباطات یکپارچه

سوئیچ های سری 350 سیسکو به عنوان یک راه حل شبکه مدیریتی،  عملکرد و هوش مدیریت ترافیک پیشرفته مورد نیاز برای تمام ارتباطات و داده ها را در یک شبکه ارائه می دهد. سیسکو به ارائه ی مجموعه ی  کاملی از تلفن های IP و دیگر محصولات ارتباطی یکپارچه برای کسب و کارها می پردازد. سوئیچ های سیسکو سری 350 به خوبی تست شده اند تا از نصب آسان و سازگاری کامل با دیگر محصولات و ارائه یک راه حل کامل به کسب و کارها اطمینان حاصل شود.

 

– اتصال بسیار امن به کاربر میهمان

سوئیچ های سری 350 سیسکو برای کاربران میهمان امکان اتصال بسیار امن به شبکه در حالت های مختلف مانند یک هتل، اتاق انتظار دفتر و یا هر منطقه دیگری می دهد. با استفاده از قابلیت های تقسیم بندی ترافیک و تنظیم امنیت قدرتمند و آسان، می توانید ترافیک کسب و کار حیاتی خود را از خدمات کاربران میهمان جدا کنید و همچنین جلسات شبکه های کاربران میهمان را نیز از یکدیگر جدا کنید.


منبع : سوئیچ سیسکو مدل SG350-28

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.