بانک شبکه

بانک شبکه

بانک شبکه ، اطلاعات در مورد نحوه راه اندازی شبکه
بانک شبکه

بانک شبکه

بانک شبکه ، اطلاعات در مورد نحوه راه اندازی شبکه

سوئیچ سیسکو مدل SF500-24

مشخصات و اطلاعات سوئیچ سیسکو SF500-24:

سوئیچ سیسکو SF500-24 یک سوئیچ لایه سه است که دارای 24 پورت FE و 2 پورت combo GE و 2 پورت SFP 1G/5G می باشد و همچنین از ظرفیت سوئیچینگ 28.8Gbps پشتیبانی می کند. این سوئیچ شبکه دارای ابعاد 1U می باشد و قابلیت نصب در رک را نیز دارد. همچنین این سوئیچ دارای حافظه فلش 32 مگابایت و حافظه رم 256 مگابایت است.

 

سوئیچ های مدیریتی سری 500 سیسکو:

با رشد کسب و کار شما تعداد مشتریان افزایش می یابد. درنتیجه، فرصت های بیشتری برایتان فراهم خواهد شد و کسب و کار شما توجه بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. همچنین با توجه به اینکه شبکه شما برای عملیات کوچکتر ساخته شده است، مدیریت محیط فناوری اطلاعات با افزودن دستگاه ها، اپلیکیشن ها و کاربران بیشتر دشوار و گران خواهد بود. علاوه بر این پیچیدگی شبکه، می تواند منجر به مواجه کاربران با عملکرد ضعیف شود.

اگر مشتریان شما نسبت به گذشته افزایش یافته اند، یا کسب و کار شما گسترش پیدا کرده است، یک شبکه آهسته و غیرقابل اعتماد گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود. در نتیجه شما برای داشتن عملکرد عالی، دسترس پذیری مداوم و امنیت پیشرفته، به IT backbone نیاز دارید. با IT backbone حتی با وجود ویژگی های پیشرفته، مدیریت شبکه شما آسان خواهد بود و با قیمتی مقرون بصرفه در دسترس می باشد.

سوئیچ های سری 500 سیسکو، سری جدید سوئیچ های اترنت مدیریتی و با قابلیت استک می باشند که قابلیت های پیشرفته مورد نیاز برای پشتیبانی از یک شبکه با قیمت مناسب را ارائه می دهند. این سوئیچ ها 24 یا 48 پورت Fast Ethernet و 24 تا 52 پورت گیگابیت اترنت با uplink های 10 گیگابیت اختیاری، پایه ای محکم برای برنامه های کاربردی تجاری فعلی و آینده شما، می باشند. در عین حال، نصب و مدیریت این سوئیچ ها بدون نیاز به تعداد زیادی از کارمندان فناوری اطلاعات میسر خواهد بود.

سوئیچ های سری 500 سیسکو برای محافظت از سرمایه گذاری فناوری و رشد کسب و کار شما طراحی شده اند. سوئیچ های سری 500 سیسکو بر خلاف سوئیچ هایی که ادعا می کنند استک پذیر هستند اما عناصرشان بصورت جداگانه اجرا و عیب یابی می شوند ، قابلیت stacking واقعی و امکان پیکربندی، مدیریت و عیب یابی چندین سوئیچ فیزیکی را مانند یک دستگاه واحد فراهم می کنند.

این سری از سوئیچ های سیسکو به شما اجازه می دهد تا شبکه خود را به راحتی گسترش دهید. اکثر مدل های سری 500 سیسکو بدون فن هستند و در نتیجه قابلیت اطمینان و کارایی انرژی را افزایش می دهند و میزان سر و صدا را به حداقل می رسانند.

به طور کلی، سوئیچ های سری 500 سیسکو تکنولوژی ایده آلی را برای کسب و کارهای در حال رشد فراهم می کنند.


منبع : 

خرید سوئیچ سیسکو مدل SF500-24

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.