بانک شبکه

بانک شبکه

بانک شبکه ، اطلاعات در مورد نحوه راه اندازی شبکه
بانک شبکه

بانک شبکه

بانک شبکه ، اطلاعات در مورد نحوه راه اندازی شبکه

راهنمایی انتخاب تجهیزات شبکه

نکات مهم در خرید تجهیزات شبکه :

در جوامع امروز با توجه به توسعه روز افزون دنیای تکنولوژی و استفاده از آنها در زندگی روزمره نیاز به خرید تجهیزات شبکه رو به افزایش است، به طوری‌که وجود این تجهیزات مانند سوئیچ ، روتر و غیره در شرکت‌ها، سازمان‌ها، مراکز آموزشی و حتی منازل شخصی به امری ضروری تبدیل شده است.

در واقع حیات یک شبکه به تجهیزات آن وابسته است. ضرورت داشتن یک شبکه قدرتمند علاوه بر داشتن تخصص لازم در خصوص نصب و راه اندازی شبکه، وجود تجهیزات باکیفیت را نیز شامل می‌شود.

راهنمایی انتخاب تجهیزات شبکه نو یا دست دوم :

راهنمایی انتخاب تجهیزات شبکه

شاید بهترین ویژگی در خرید تجهیزات شبکه امکان خرید کالای دست دوم می باشد. زیرا هنگامی که ظاهر آن برای شما اولیت مهمی نباشد می توانید از تجهیزاتی که قبلا استفاده شده اند و حالا برای فروش گذاشته شده اند استفاده کنید. این کار سبب می شود تا هزینه راه اندازی دیتا سنتر شما بسیار کاهش یابد.

البته نکاتی برای خرید کالای دست دوم وجود دارد که باید به آنها توجه کرد از جمله :

ـ ابتدا قبل از خرید این تجهیزات باید توسط کارشناسان فنی و خبره مورد بررسی قرار گرفته و سلامت آن تایید شود.

ـ قطعات درون آن سالم و بدون مشکل باشد.

ـ از جای مطمئن خریداری شده که در صورت بروز مشکل امکان بررسی و رفع آن وجود داشته باشد.

ـ کالای مورد نظر قدیمی نبوده و به روز باشد.

خرید از جای مطمئن بسیار مورد اهمیت می باشد تجهیزات شبکه دست دوم در صورتی که قبلا به صورت نادرست استفاه شده باشد عمر چندانی نخواهد داشت به این صورت نه تنها هزینه شما کاهش نمی یابد بلکه شما مجبور می شوید کالای مورد نظر را مجددا خریداری نمایید.

این در حالی است خرید دستگاه های new این اطمینان را به شما می دهد دستگاه مورد نظر سلامت لازم را از لحاظ فیزیکی و عملکردی داشته و در صورت وجود هر گونه مشکل به دلیل وجود گارانتی معتبر امکان بازگشت کالا وجود دارد.

راهنمایی انتخاب تجهیزات شبکه و چگونگی از اطمینان حاصل کردن از new بودن دستگاه   :

در برخی موارد تشخیص این دو بسیار سخت می باشد اما انتخاب شرکت معتبر جهت خرید محصولات نو  (new) امری ضروری بوده زیرا برخی شرکت‌‎هایی که اعتبار چندانی ندارند برای افزایش سود خود گاهی دستگاه‎‌های تعمیر شده و یا استفاده شده را که هنوز از لحاظ ظاهری سالم هستند به جای دستگاه نو با همان قیمت به مصرف کننده به فروش می‌رسانند. که این کار اصلا اخلاقی نبوده و نیست و نخواهد بود.

انتخاب یک شرکت معتبر به همراه یک گارانتی معتبر در خرید تجهیزات نو شبکه یکی از مهم‌ترین نکاتی است که به شما توصیه می‌کنیم . کما اینکه هزینه تمام شده دستگاه به همراه برخی گارانتی‌‎های معتبر بیشتر خواهد بود ولی این هزینه بیشتر به مثال ضمانت و بیمه خرید شما می‌باشد چرا که در صورتی که برای دستگاه یا کالای شما مشکلی به وجود بیاید این گارانتی‌ها معتبر پاسخگو خواهند بود .

راهنمایی انتخاب تجهیزات شبکه

خرید اینترنتی تجهیزات شبکه :

عرضه محصولات شبکه به صورت آنلاین این امکان را فراهم می‌آورد تا فروشگاهی را در یک محیط ساده و مجازی گردآورده و به  وسیله توضیحاتی که در آن ارائه می‌شود سطح علمی کاربران افزایش یابد. در این فروشگاه‌‌ها نظرات کاربران بسیار مفید بوده و با استفاده از آن ها می‌توانید در انتخاب خرید خود اطمینان بیشتری را کسب کنید.

در زمینه تجهیزات شبکه و زیرساخت فروشگاه‌های اینترنتی جامع و معتبربسیار کم و انگشت شمار هستند مهمترین موضوع در فروشگاه های اینترنتی اصالت کالا و اطلاعات درستی است که به کاربران انتقال می‌دهد.

فرض کنید نیاز به خرید یک سوئیچ شبکه دارید ولی در بازار و در تماس با فروشنده‌های مختلف گیج شده اید هر یک از آنها یک مدل را به شما معرفی می­کنند و همه آنها هم بر این اساس صحبت میکنند که فقط این مدل میتواند نیاز شما را بر طرف نماید اما واقعیت چیست ؟؟؟…….

بهترین راه حل شما مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه معتبر است که در آن امکان خواندن نقد و بررسی دستگاه‌ها و همچنین مقایسه دستگاه‌ها در کنار یکدیگر فراهم باشد و همچنین با توجه به کرایی که در سایت به آن اشاره می‌شود که برای چه حجم از نوع کسب و کار مناسب می‌باشد.

بله مشکل به همین راحتی حل شد شما به راحتی امکان مقایسه محصولاتی که شما را گیج کرده بودند را دارا می باشید و این سبب می شود که بتوانید هم بهترین انتخاب را انجام دهید و هم کمترین هزینه لازم را برای نیاز خود پرداخت نمایید.


حال به گارانتی معتبر می‌پردازیم:

راهنمایی انتخاب تجهیزات شبکه

به نظر شما کدام گارانتی معتبر است ممکن است قبلا با برخی شرکت‌ها کار کرده باشید و از گارانتی محصولات آنها ناراضی باشید ولی یک سوال همین جا در ذهن شما شکل می گیرد ….فروشگاه اینترنتی که ویژگی‌ها و توضیحاتی را به طور کامل نوشته و در نوشتن هر مطلب این همه انرژی گذاشته است چه دلیلی میتواند داشته باشد ؟

بله دلیل اصلی این صرف انرژی احترام به مشتری و نیازهای او می‌باشد حال این شرکت آیا خود محصولات را ارایه میدهد بله مسلم است پس زمانی که به احترام نیازهای مشتری این همه زمان را صرف کرده اند حتما در خصوص محصولات خود نیز بدین شکل عمل خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.